Huisstijlautomatisering: meer controle, minder beheer
Je huisstijl integreren in alle huisstijldocumenten een tijdrovende klus? Het bedrijfsleven heeft hier vaak mee te maken, en dit neemt veel waardevolle tijd in beslag. Met huisstijlautomatisering krijg je meer controle over je huisstijl en minder beheer. Ontdek de oplossingen van eformity.
Huisstijlautomatisering vergroot de efficiëntie
Goede sjablonen (templates) vormen de basis voor een krachtige uitstraling naar de buitenwereld (zie ook e-mailhandtekening als marketing tool). Het komt vaak voor dat werknemers hun eigen documenten maken. Vervolgens zorgt dat voor inconsistentie in opmaak omdat lettertypes, kleuren, marges en zelfs inhoud verschilt van elkaar. Door huisstijlautomatisering kun je zorgen voor standaard templates voor de hele organisatie. Met onze software worden templates gemakkelijk en snel aangemaakt. De opmaak wordt gescheiden van de inhoud. Van PowerPoint-presentaties tot Excel-sheets, de huisstijl wordt consistent doorgevoerd. Daarom hoeven de werknemers zich alleen nog maar te focussen op de inhoud. Met als resultaat tijdswinst die besteed kan worden aan andere zaken.
Cloudoplossing
Nadat je huisstijlautomatisering geïmplementeerd hebt vindt je alle huisstijldocumenten op één plek. Omdat al onze oplossingen namelijk online beschikbaar zijn. De output wordt opgeslagen en beheerd in de cloud. Adreswijziging of een nieuw telefoonnummer? Aanpassingen zijn snel door te voeren en direct voor iedere gebruiker beschikbaar. De huisstijldocumenten zijn altijd up-to-date en toegankelijk voor alle werknemers. Daarom behoort het eindeloos aandringen bij collega’s om de e-mailhandtekening te wijzigen tot de verleden tijd.
Huisstijlautomatisering koppelen
Verder is de mogelijkheid om de software te koppelen met je bedrijfssystemen. Na documentcreatie meteen je document op de schijf opslaan? Dat kan. Met behulp van deze koppeling wordt de productiviteit verder vergroot. Vervolgens kunnen facturen direct naar de klant gemaild worden. Daarnaast is integratie met Microsoft Office, SharePoint, Dynamics Crm of Office 365 mogelijk. Ondertussen kan je zelf bepalen waar je onze oplossing wilt gebruiken. Of je nou onderweg, thuis of op kantoor werkt, je beschikt altijd over de laatste versie van de documenten. Bovendien kan je via je browser van je pc, op je tablet of via je telefoon altijd bij belangrijke documenten. Kortom de keuze is volledig aan jou.